Ontdek nieuwe gunstige prijzen op Arizer

Waar verzenden we naartoe?

We hebben grote plannen! Om jou beter en sneller van dienst te zijn, gaan we onze logistieke processen verbeteren. We verwachten dat de overstap voor minimale verstoringen gaat zorgen. Toch kunnen je bestellingen de komende week kleine vertragingen oplopen. Bedankt voor je geduld!

 Klanten in het Verenigd Koninkrijk: houd er rekening mee dat er vanaf 01-01-2021 mogelijk belastingen of invoerheffingen van toepassing zijn. Eventuele belastingen en heffingen worden vastgesteld door de Britse douane en algemeen bepaald op basis van de bestelwaarde, drempelbedragen voor belastingen en het land van herkomst.

Andorra België (geen vaporizers of wietzaden) Bulgarije Denemarken Duitsland Estland Finland Frankrijk Gibraltar Griekenland Hongarije Ierland IJsland Italië Kroatië Letland Liechtenstein Litouwen Luxemburg (geen vaporizers) Malta Monaco Nederland Noorwegen Oostenrijk Polen Portugal Roemenië Slovenië Slowakije Spanje Tsjechië Verenigd Koninkrijk (geen salvia) Zweden Zwitserland

Let op: Tot nader order versturen wij geen vaporizers en accessoires naar België en Luxemburg, en geen salvia naar het Verenigd Koninkrijk. Kratom en CBD verzenden we ook alleen binnen Nederland.

Bestellingen binnen de EU verzenden wij vanaf 50 euro gratis.

Zie de onderstaande lijst voor de geschatte leveringstijd. Exacte verzendkosten - voor bestellingen tot € 50 - worden berekend wanneer je een bestelling plaatst.

1-2 dagen: België, Nederland, Luxemburg

3-4 dagen: Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Polen, Slowakije, Slovenië, Zweden

4-5 dagen: Bulgarije, Kroatië, Tsjechië, Denemarken, Estland, Finland, Griekenland (kan afhankelijk van de locatie langer duren), Hongarije, IJsland, Ierland, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Malta, Monaco, Noorwegen, Portugal, Roemenië, Spanje, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk

Al onze pakketten worden zo snel mogelijk, discreet en verzekerd verzonden. Als een pakket onverhoopt kwijt raakt, zullen wij er alles aan doen om de door jou bestelde en betaalde producten alsnog te leveren. Onze service stopt pas als jij tevreden bent.

Je ontvangt van ons een e-mail met een trackingcode zodra je pakket is verzonden.

Belangrijke opmerking voor onze klanten uit landen buiten de EU, zoals Zwitserland en Noorwegen:
Alle producten die geïmporteerd worden naar Zwitserland en andere niet-EU-landen moeten worden ingeklaard bij de douane. Hier zijn extra kosten aan verbonden (zoals lokale BTW en invoerrechten) die in rekening worden gebracht bij de levering van je pakket. Deze kosten worden niet terugbetaald door Azarius.

Bekijk voor een nadere toelichting van deze extra kosten deze informatieve video van Swiss Post.
Heb je vragen over de status van je pakket? Neem dan vooral contact met ons op.

Houd er rekening mee dat onze vervoerders en postdiensten als gevolg van de huidige COVID-19 maatregelen extra vertraging kunnen oplopen. Wees geduldig en weet dat zodra je een orderbevestiging per e-mail ontvangt, wij je bestelling binnen 24 uur zullen verwerken en versturen.
We raden je aan om regelmatig de track & trace link te controleren voor updates.