Veelgestelde vragen (FAQ)

Veelgestelde vragen (FAQ)


Verzending

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben bij de aflevering?

Wanneer je niet thuis bent zal de postbode een briefje in je brievenbus stoppen. Met dit briefje kan je bij je postkantoor het pakje afhalen. Het pakketje blijft normaal gesproken 1 à 2 weken op het postkantoor. Haal het a.u.b. op tijd op.

Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?

Je kan zien wanneer en of je bestelling is verzonden in je besteloverzicht. Als er een traceercode beschikbaar is, kan je deze ook vinden in je besteloverzicht.

Houd er rekening mee dat onze vervoerders en postdiensten als gevolg van de huidige COVID-19 maatregelen extra vertraging kunnen oplopen. Wees geduldig en weet dat zodra je een orderbevestiging per e-mail ontvangt, wij je bestelling binnen 24 uur zullen verwerken en versturen.
We raden je aan om regelmatig de track & trace link te controleren voor updates.

Als je het pakket niet op tijd ontvangt, neem dan contact op met je lokale postkantoor voordat je contact met ons opneemt. Soms laat de postbode je pakket ook bij de buren achter.

Wordt mijn bestelling discreet verzonden?

Uiteraard! Al onze bestellingen worden door ons discreet ingepakt en verzonden. De pakketten lijken op alle andere. Op de buitenzijde worden alleen je naam, adres en een retouradres vermeld.

Hoe snel is de levering bij Azarius?

Een overzicht van onze geschatte verzendtijden per land kan hier vinden.

Houd er rekening mee dat wij pas na ontvangst van de betaling de bestellingen voorbereiden. Je pakket wordt binnen 1 werkdag na bevestiging van de betaling klaargemaakt. Sommige betaalmethoden zijn sneller dan andere.

Vanaf dit moment kunnen we geen bestellingen meer verzenden naar de volgende landen: Canada.

Kan ik mijn pakket online volgen?

Ja, je bestelling wordt als pakket verzonden, je kunt het ongeveer 12 uur na verzending online traceren. De Track & Trace link kun je vinden bij de betreffende bestelling in je account.

 

Bestellen

Kan ik mijn bestelling annuleren?

If you haven’t paid for your order yet, you don't need to take further action. Unpaid orders will not be processed by us.

If you have already made the payment, contact Customer Support via this contact form (make sure you include your order code in this email).

Waarom is het minimum bestelbedrag 15 euro?

Dit bedrag is nodig om de kosten voor shipping & handling te dekken; dwz het benodigde werk voor het klaarmaken, inpakken en verzenden van de bestellingen.

 

Betalen

Kan ik contant geld sturen?

Het minimumbedrag voor een cash betaling is 25 euro, exclusief verzendkosten (gratis binnen Nederland). Wanneer je voor deze optie kiest in het betaalmenu, krijg je van ons na afronding van je bestelling een automatisch mailtje met informatie over het adres waar je je betaling (in euro's, US dollars of Britse ponden) naartoe kunt sturen.

Kan ik met Paypal betalen?

Helaas is Paypal op dit moment voor een beperkt aantal landen beschikbaar. Als de Paypal optie niet beschikbaar is, kun je kiezen uit een aantal andere betaalmethoden, waaronder iDEAL. Voor meer informatie, ga naar de betaalinformatie pagina en klik op de betaalmethode die je wilt gebruiken.

Can I pay by creditcard?

Credit card payments are not always available due to restrictions and regulations that we must commit to. If no credit card payment option is available during checkout, this means we cannot offer this at the moment.

Is mijn betaling ontvangen?

Directe betaalmethoden (bijvoorbeeld iDEAL, creditcard en Paysafe) worden nagenoeg direct verwerkt.

Overige betaalmethoden (zoals bankoverschrijving) worden handmatig door ons verwerkt, wat tot vier werkdagen kan duren. Door je bestelcode in de opmerkingen te vermelden kan je betaling snel verwerkt worden.

Je bestelling wordt binnen een werkdag na ontvangst van de betaling verzonden. Je ontvangt een bevestiging wanneer je bestelling door ons verstuurd is.

 

Producten

Welke producten kunnen niet naar mijn land worden verzonden?

Ga allereerst even na of je locatie correct is ingesteld in de rechterbovenhoek van onze website.

Zoals vermeld staat in onze bestelvoorwaarden: al onze producten mogen in Nederland legaal verkocht worden door smartshops. Als we weten dat een bepaald product niet wettelijk verkocht mag worden in een ander land, versturen wij het daar niet heen. In dat geval kun je de productpagina wel bekijken, maar het product niet bestellen. Op deze verzendrestricties zijn geen uitzonderingen mogelijk.

Daarnaast verzenden wij niet naar een aantal landen om andere redenen: moeilijkheden bij verzending en douane, door betaalproviders opgelegde restricties. Ook op deze verzendrestricties zijn helaas geen uitzonderingen mogelijk.

Er is iets mis met het product, kan ik het terugsturen?

Ja, wij hanteren een "niet goed, geld terug"-beleid. Je kan alle producten die niet bevallen binnen 14 dagen aan ons terug sturen (indien mogelijk in de originele verpakking)

Je ontvangt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Neem a.u.b. contact met ons op voordat je iets terugstuurt. Voor meer informatie, zie ons retourbeleid.

Taal

In welke talen kan ik jullie e-mailen?

We beantwoorden e-mails in het Engels, Frans, Duits, Italiaans, Spaans en, natuurlijk, Nederlands.

 

Website

Hebben jullie ook een winkel in Amsterdam?

Jazeker, we hebben een winkel in het centrum van Amsterdam. De winkel is gelegen in de Kerkstraat, op zo'n 5 minuten loopafstand van het Leidseplein.

Een routebeschrijving, openingstijden en verdere informatie vind je hier.

De website werkt niet?

Onze website werkt niet helemaal goed als je browser geen cookies accepteert.

Zorg dat cookies worden geaccepteerd in Internet Options van de browser. Dit maakt het mogelijk om producten aan je winkelwagen toe te voegen.

In Internet Explorer klik je op Instellingen -> Opties. Selecteer het privacy opties tabblad. De privacy instellingen moeten staan op middel-hoog of minder om de Azarius website goed te laten functioneren.

Het probleem kan ook nog liggen bij je firewall, bijvoorbeeld ZoneAlarm. Stel je privacy instellingen juist af en probeer de website opnieuw te laden.

Waarom krijg ik geen reactie op mijn email?

Als je om een of andere reden geen e-mails van ons ontvangt, controleer dan je spambox om te zien of onze e-mail daar terecht is gekomen.

Als gevolg van de huidige COVID-19 pandemie is ons klantenserviceteam onderbemand en wordt het geconfronteerd met grotere hoeveelheden vragen. Dit resulteert in een langere reactietijd dan je gewend bent.

 

Bankgegevens

Wat is jullie bankrekeningnummer?

Dit zijn de gegevens van onze Nederlandse ABN Amro-rekening:

IBAN: NL09 ABNA 0408 8750 89
Rekeninghouder: ARI Logistics BV, Amsterdam
SWIFT/BIC: ABNANL2A

 

Mijn account

Kan ik mijn e-mailadres veranderen?

Ja. Nadat je bent ingelogd ga je naar [Mijn Account] en klik je op [Profiel]. Hier kun je jouw e-mailadres veranderen. Een bevestiging wordt naar dit nieuwe adres verstuurd om het te verifiëren. Klik op de link in de bevestigingsmail om het nieuwe e-mailadres te activeren.

Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik dan op afmelden onderaan onze nieuwsbrief.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Als je het wachtwoord van je account vergeten bent, dan kun je een nieuwe aanvragen op onze website. Wanneer je probeert in te loggen zie je de optie "wachtwoord vergeten". Klik daarop en er wordt een nieuw wachtwoord verstuurd.

If you do not get this email it’s always good to check your spam box. If it's not there, please contact customer service.

Ik kan niet inloggen

Onze website werkt niet helemaal goed als je browser geen cookies accepteert.

Zorg dat cookies worden geaccepteerd in Internet Options van de browser. Dit maakt het mogelijk om producten aan je winkelwagen toe te voegen.
In Internet Explorer klik je op Instellingen -> Opties. Selecteer het privacy opties tabblad. De privacy instellingen moeten staan op middel-hoog of minder om de Azarius website goed te laten functioneren.

Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je een nieuwe krijgen via onze website. Wanneer je probeert in te loggen kom je vanzelf de optie "wachtwoord vergeten" tegen. Klik daarop en er zal een nieuwe wachtwoord naar je gestuurd worden.

Als de problemen zich blijven voordoen helpt het soms om alle cookies te verwijderen en de browser opnieuw op te starten.