Retourbeleid
Bij Azarius willen we ervoor zorgen dat jouw ervaring zo goed mogelijk is. Daarom bieden we je de mogelijkheid om een aankoop binnen 14 kalenderdagen na ontvangst op jouw afleveradres te retourneren als je niet volledig tevreden bent.
Betalingen
Houd er rekening mee dat Azarius geen betaling van je kaart afschrijft totdat jouw artikel is verzonden. Als je een bestelling wilt annuleren voordat dit gebeurt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Retourvoorwaarden
Alle artikelen moeten worden geretourneerd in de originele verpakking—ongeopend, ongebruikt, en onbeschadigd (indien van toepassing).
Je artikel retourneren
Wil je een artikel retourneren? Neem dan contact op met een medewerker van onze Klantenservice via het contactformulier. Een artikel mag alleen worden geretourneerd na overleg met een van onze medewerkers. Als een product beschadigd is, sturen we graag een vervanging zodra we het oorspronkelijke artikel hebben ontvangen en gecontroleerd. Je moet ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw artikel laten weten dat je het wilt retourneren. Na overeenstemming moet je het artikel binnen nog eens 14 dagen naar ons terugsturen.
Retouradres:
Handelsweg 1a
5492 NL Sint-Oedenrode
Nederland
Houdbaarheid
De houdbaarheidsdatum van je product staat op de verpakking vermeld. Elke individuele verpakking heeft een unieke houdbaarheidsdatum, dus raadpleeg de jouwe om deze te controleren.
Vervangingen
Als je artikel beschadigd is geleverd, moet je ons dit binnen 7 kalenderdagen na ontvangst laten weten. Je kunt ons via het bovenstaande e-mailadres informeren over eventuele schade (inclusief foto’s). Zodra het artikel naar ons is teruggestuurd, zullen we het inspecteren en, indien van toepassing, een vervangend artikel sturen.
Wat te doen bij defecte producten
Als je een beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct foto’s. Zorg ervoor dat de goederen veilig en stevig verpakt zijn voor hun retourzending naar ons. Na overleg met onze klantenservice kun je het artikel naar ons terugsturen voor inspectie.
Terugbetalingen
Als er om een terugbetaling is gevraagd, zal een medewerker jouw artikel inspecteren zodra het is geretourneerd naar ons magazijn om te controleren of het voldoet aan de bovenstaande voorwaarden. Als de inspectie wordt goedgekeurd, zal een terugbetaling worden uitgevoerd via winkeltegoed of via de oorspronkelijke betaalmethode, indien mogelijk.
Let op:
• De retourkosten die door de klant worden gemaakt, zijn niet restitueerbaar tenzij het artikel beschadigd is aangekomen.
• Wij nemen onze klantenservice zeer serieus. Als je niet tevreden bent met een product, horen we graag van je. Neem contact met ons op via het contactformulier.