KlantenserviceGarantiebeleid

Je bestelling nog voor kerst in huis? Check snel onze bezorgtijden rond kerst

Azarius

  • $

$ 0, -

US$ 0,00

Garantiebeleid

Menu tonen Menu verbergen

Garantie houdt in dat wij als bedrijf instaan voor de kwaliteit van onze producten. Door een product aan jou te verkopen doen wij ons best om ervoor te zorgen dat het product voldoet aan de beloofde eisen, het product moet Ďdeugdelijkí zijn. Indien een product niet blijkt te voldoen aan de eisen, dan garanderen wij dat wij jou als consument hiervoor zullen compenseren.

Aan een garantiebeleid zitten altijd drie kanten: er zijn garantievoorwaarden waaraan het product moet voldoen voordat deze geretourneerd kan worden (1. Garantievoorwaarden), er zijn richtlijnen over de garantieperiode (2. Garantieperiode) ťn er zijn richtlijnen over de procedure die volgt als een product binnen de garantievoorwaarden en de garantieperiode valt (3. Garantiebeleid) De richtlijnen voor de garantievoorwaarden, het garantiebeleid en de garantieperiode kun je op deze pagina vinden.

1. Garantievoorwaarden

In de garantievoorwaarden wordt beschreven waaraan een product moet voldoen om geretourneerd te kunnen worden aan de verkoper. Om een kapot of defect product binnen de garantievoorwaarden te laten vallen, dient deze binnen de garantieperiode kapot of defect geraakt te zijn door een oorzaak die te wijten valt aan een gebrekkige kwaliteit van het product. Een product valt niet binnen de garantievoorwaarden als:

2. Garantieperiode

Door producten te gebruiken zal de kwaliteit van de meeste producten op den duur afnemen. In het algemeen kun je ervan uit gaan dat producten in een hogere prijsklasse langer meegaan, omdat in het ontwerp rekening is gehouden met duurzaamheid. Wij hanteren verschillende garantieperioden voor verschillende productcategorieŽn. Deze kun je hieronder vinden:

Productcategorie 1. Smartproducten, planten, zaden en grow kits

Smartproducten, planten, zaden en grow kits zijn natuurproducten en daardoor hebben wij maar een beperkte invloed op de uitwerking ervan. Het effect van smartproducten bijvoorbeeld, hangt, buiten de kwaliteit van het product, namelijk ook af van de situatie waarin het product wordt geconsumeerd en het ervaringsniveau van de gebruiker.

Om bovenstaande reden hanteren wij geen standaard garantieperiode voor deze productcategorie. Indien je ontevreden bent over een product die in deze categorie valt, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Productcategorie 2. Headshop en Lifestyle

Op alle headshop en lifestyle artikelen (exclusief producten met een beperkte houdbaarheidsdatum) zit een garantie van 2 jaar. Omdat de uitwerking van de lifestyle producten met een beperkte houdbaarheidsdatum afhankelijk is van een aantal factoren waar wij geen controle over hebben (zoals de interactie van het product met de klant, denk bijvoorbeeld aan de Superfoods categorie) hanteren wij geen standaard garantieperiode voor deze productcategorie.

Indien je ontevreden bent over een product die in deze categorie valt, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Productcategorie 3. Vaporizers

Op de meeste van onze vaporizers zit een fabrieksgarantie. Dat betekent dat als je vaporizer kapot gaat of defect raakt binnen de garantieperiode, wij deze terug zullen sturen naar de fabrikant zodat deze het product kan repareren/vervangen.

Omdat de fabrikanten verschillende garantieperioden hanteren, verschilt de garantieperiode van de meeste vaporizers. De garantieperiode die opgaat voor jouw vaporizer kun je vinden op de productpagina.

3. Garantiebeleid

Indien het product onder de garantievoorwaarden en binnen de garantieperiode valt, dan kun je deze naar ons retourneren. Wij zullen het product dan voor je proberen (te laten) repareren, of, indien dat niet mogelijk is, vervangen.

Het is voor producten die binnen het garantiebeleid vallen niet mogelijk om geld terug te krijgen.

Ben je 18 jaar of ouder?

Om onze webshop te kunnen bezoeken dien je te bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent.