KlantenserviceOnze service

Vier het zadenseizoen met ons! Nu een gratis zaadje & gratis goodie bij elke zadenbestelling.

Azarius

  • $

$ 0, -

$ 0, -

Onze service

Menu tonen Menu verbergen

Klantenservice is belangrijk voor ons. Heel erg belangrijk.

Op een schaal van 1 tot 10, plaatsen wij service op nummer 11. Het is het eerste waar we aan denken als we 's ochtends opstaan en het is onze laatste gedachte als we 's avonds het licht uit doen. We verkiezen onze klanten zelfs boven onze eigen moeder, ook als het haar verjaardag is. We zouden zelfs...nou ja, laat maar. Je snapt 'm inmiddels wel.

Even zonder grapjes; we weten dat er in onze branche ook een aantal schimmige aanbieders rondlopen. We beseffen dat we extra hard moeten werken om je vertrouwen te verdienen. Mensen vragen regelmatig of we wel echt zijn. In plaats van beledigd te zijn omdat iemand ons bestaan in twijfel trekt, leggen we met plezier uit dat we 100% echt zijn en daarnaast ook 100% klaarstaan om onze klanten te helpen.

De Azarius klantenservice is gebaseerd op meerdere pijlers. We hebben ons best gedaan om een hippe afkorting te bedenken, maar na een verspilde middag en een lege koffieautomaat besloten we het gewoon bij dit lijstje te houden:


Passie & expertise

Passie & dikke duimen

We houden van ons werk en doen het met veel plezier. We geloven in de producten die we verkopen en staan achter onze missie; het over de gehele wereld verspreiden van de geschenken van de natuur.

Ons team bestaat uit psychonauten die bekend zijn met psychedelica van A tot Z. Deze bijzondere mannen en vrouwen zijn experts op het vooraanstaande gebied van de ballen uit je broek trippen en lekker chillen; echte Jedi-Masters van psychedelica.



Menselijkheid tonen

Customer Care met een glimlach

Ervan uitgaande dat je geen hyperintelligent buitenaards wezen bent dat met zijn gedachten op het Wi-Fi-netwerk kan inloggen, ben je een mens en wil je ook zo behandeld worden. En dus niet als een nummertje of een 'support ticket'. En al helemaal niet als smerig, radioactief afval dat zo snel mogelijk gedumpt moet worden.

Toevallig is de Azarius klantenservice een van de weinige serviceafdelingen ter wereld waar er daadwerkelijk mensen ingezet worden om e-mails en telefoontjes te beantwoorden in plaats van goed getrainde aapjes. We begrijpen het volkomen dat je weekendplannen compleet om zeep zijn wanneer je pretpakket niet op tijd aankomt en dat het niet altijd jouw schuld is wanneer een kweekset niet lijkt te kweken.



Bevredigende snelheid

Service met een lach

Al het zoetsappige gepraat is natuurlijk inhoudsloos als je gruwelijk lang moet wachten op antwoord. En daarom worden al onze medewerkers aan een cafeÔne-infuus gelegd, gedwongen om met tien vingers te typen en onderworpen aan slopende gevechten tot de dood erop volgt tussen de twee langzaamste teamleden. We hebben ook een brandweerpaal geÔnstalleerd in plaats van de trap omdat naar beneden glijden er zo tof uitziet (omhoog komen is nu iets uitdagender geworden).

Het is onze levenstaak om binnen een werkdag op alle e-mails te reageren. Maar wacht, er is meer. Het gaat niet alleen om sneller zijn dan een kogel, want een snel antwoord hoeft niet per se een goed antwoord te zijn. Dus het doel is om zo behulpzaam mogelijk te zijn; om je vraagstuk snel maar zorgvuldig te behandelen. Bijna alsof we echte professionals zijn dus.



Feedback

Wij zijn slechts mensen en, zoals de meeste mensen, blijven we elke dag nieuwe dingen leren. Misschien maken we onderweg een of twee foutjes, maar we willen onze service continu blijven verbeteren. Aarzel dan ook niet en deel je feedback met ons!

Zoals je hopelijk hebt begrepen, nemen we klantenservice zeer serieus (net als onszelf).

Ben je 18 jaar of ouder?

Om onze webshop te kunnen bezoeken dien je te bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent.