KlantenserviceRetourbeleid

Azarius

  • $

$ 0, -

US$ 0,00

Retourbeleid

Menu tonen Menu verbergen

Doorgaans zijn er vier situaties waarin je ervoor wilt kiezen om een pakket dat je van ons ontvangt te retourneren. Deze redenen zijn:

  1. Je hebt het pakket willen annuleren, maar het pakket was al verstuurd
  2. Het product/de producten zijn beschadigd aangekomen
  3. Je besluit dat je het product toch niet wilt hebben in de afkoelperiode
  4. Het product is defect geraakt tijdens de garantieperiode

Hieronder kun je per situatie informatie vinden over ons retourbeleid.

1. Annuleren

Bestellingen die nog niet zijn betaald (behalve COD), hoef je niet te annuleren. Wil je een bestelling annuleren die je al wel hebt betaald, neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice. Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Ben je te laat met annuleren en is je bestelling al verzonden? Dan kun je het pakket bij bezorging weigeren. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice over het afhandelen van de annulering.

2. Beschadigd

We doen altijd onze uiterste best om de kwaliteit van onze producten te waarborgen en deze goed te verpakken en op te sturen. Mocht het toch gebeuren dat een pakket gebroken of beschadigd aankomt, stuur dan binnen 7 dagen contact een e-mail naar de klantenservice.

Vermeld in de email het bestelnummer en voeg een foto bij waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Vanuit de klantenservice wordt zo snel mogelijk verdere instructies gestuurd, en een adreslabel dat je aan de buitenkant van je retourpakket dient te bevestigen. Alleen retours voorzien van een volledig en zorgvuldig ingevuld retourformulier en -adres kunnen in behandeling worden genomen.

3. Afkoelperiode

Indien je niet tevreden bent met ťťn of meerdere van onze producten dan kun je deze zonder opgaaf van reden aan ons retourneren. Dat kan tot en met 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Als je producten tijdens de afkoelperiode retour wilt sturen, neem dan direct contact op met de klantenservice.

We e-mailen je vervolgens een formulier met verdere instructies, en een adreslabel dat je aan de buitenkant van je retourpakket dient te bevestigen. Alleen retours voorzien van een volledig en zorgvuldig ingevuld retourformulier en -adres kunnen in behandeling worden genomen.

4. Defect

Indien een product binnen de garantieperiode defect raakt door een oorzaak die buiten jouw eigen toedoen valt, dan kun je het product naar ons retourneren. Wij zullen het dan voor je proberen te repareren, ůf, indien dat niet mogelijk is, vervangen. Als je een kapot of defect product naar ons wilt retourneren, lees dan eerst goed ons garantiebeleid door. Indien de schade aan het product binnen het garantiebeleid valt, neem dan direct contact op met de klantenservice.

We e-mailen je vervolgens een formulier met verdere instructies, en een adres label dat je aan de buitenkant van je retourpakket dient te bevestigen. Alleen retours voorzien van een volledig en zorgvuldig ingevuld retourformulier en -adres kunnen in behandeling worden genomen.

Ben je 18 jaar of ouder?

Om onze webshop te kunnen bezoeken dien je te bevestigen dat je 18 jaar of ouder bent.