By continuing use this site, you agree to the Terms & Conditions and our use of cookies.
Gratis verzending
Gratis verzending |
Bij bestellingen vanaf €25
Fast & Discreet
Bestel vóór 11:00 |
Zelfde dag verzonden
Gratis zaden
Gratis zaden |
Bij zaadbestellingen vanaf €25

Ik heb het verkeerde adres ingevoerd. Kan ik dit wijzigen?

Als de betaling is voltooid en de bestelling wordt voorbereid door ons magazijnteam, moet je zo snel mogelijk contact met ons opnemen. Op die manier kunnen we proberen het afleveradres te wijzigen voordat je bestelling de deur uit gaat. In het geval dat de betaling nog niet voltooid is, stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met het bijgewerkte bezorgadres. Je kunt de status van je bestelling controleren in de 'Bestelgeschiedenis' van je account.

Beantwoordt dit je vraag?
Ja
Nee
Sorry daarvoor
Hoe kunnen we het verbeteren?
Versturen
Bedankt
Jouw feedback helpt om dit antwoord voor iedereen te verbeteren.