Azarius kantoor
Postbus 3458
1001AG Amsterdam
Nederland

Telefoon
Maandag t/m vrijdag van
10:00 - 17:00 uur
T + 31 (0)20 489 79 14
F + 31 (0)20 489 79 15

E-mail info@azarius.net We doen ons best om alle e-mails binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Azarius winkel
Kerkstraat 119
1017GE Amsterdam
T + 31 (0)20 737 2107
maandag - donderdag 12:00 - 18:00
vrijdag, zaterdag 12:00 - 21:00

Let op: alle bestellingen, retouren en betalingen worden op het kantoor verwerkt. Stuur s.v.p. post altijd naar ons kantooradres.


Grotere kaart weergeven

Handelsregister
BTW nr.: NL813268655B01
Kamer van Koophandel Amsterdam: 34116510

Veelgestelde vragen (FAQ)

Verzending

  • Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben bij de aflevering?
    Wanneer u niet thuis bent zal de postbode een briefje in uw brievenbus stoppen. Met dit briefje kunt u bij uw postkantoor het pakje afhalen. Het pakketje blijft normaal gesproken 1 ŗ 2 weken op het postkantoor. Haal het a.u.b. op tijd op.
  • Waarom heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen?
    In het overzicht van uw bestelling kunt u zien of en wanneer een bestelling verzonden is. Indien er een aantekennummer beschikbaar is, kunt u dit ook in dit overzicht vinden.

    De levertijden op onze website zijn slechts een indicatie, er zijn verschillende omstandigheden waardoor een pakket vertraagd kan zijn (feestdagen, vervoersproblemen etc.).

    Wanneer u uw bestelling niet binnen de normale levertijd ontvangt, neem dan a.u.b. contact op met het lokale postkantoor, voordat u contact met ons opneemt. Soms laat de postbode een pakket achter bij de buren.


  • Wordt mijn bestelling discreet verzonden?
    Uiteraard worden alle bestellingen discreet verzonden. De pakketten lijken op alle andere. Op de buitenzijde worden alleen uw adres en een retouradres vermeld.
  • Kan ik mijn pakket online volgen?
    Binnen Nederland is het mogelijk om uw met TNT verzonden pakket te volgen. In uw account kunt u met de trackingcode en uw postcode op de volgende website uw pakje traceren:

    TNT track and trace

    Belgische klanten kijken hier (Let op! Er moet 3232 voor de code worden gezet):
    Track & Trace De Post




Bestellen

  • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    Tot 1 uur na het maken van een bestelling kun je deze zelf annuleren. Log in op de website en klik op "annuleer bestelling" in het besteloverzicht. Als dit niet meer werkt, neem dan z.s.m. contact met ons op via info@azarius.net. Wij kunnen de bestelling dan alsnog voor je annuleren. Vergeet niet ook het nummer van je bestelling te vermelden.
  • Waarom is het minimum bestelbedrag 15 euro?
    Dit bedrag is nodig om de kosten voor shipping & handling te dekken; dwz het benodigde werk voor het klaarmaken, inpakken en verzenden van de orders.

Betalen

  • Kan ik contant geld sturen?

    Het minimumbedrag voor een cash betaling is 25 euro, exclusief verzendkosten (gratis binnen Nederland, 6 euro naar BelgiŽ). Wanneer je voor deze optie kiest in het betaalmenu, krijg je van ons na afronding van je bestelling een automatisch mailtje met informatie over het adres waar je je betaling (in euro's, US dollars of Britse ponden) naar toe kunt sturen.

  • Ik heb onder rembours (COD) besteld, hoe betaal ik?
    U kunt betalen bij de postbode wanneer het pakket geleverd wordt. Wanneer u op dat moment geen geld in huis heeft, kunt u betalen op het postkantoor. Haalt u a.u.b. uw pakket op tijd op, anders wordt het naar ons teruggestuurd.
  • Kan ik met Paypal betalen?
    Helaas is Paypal op dit moment voor een beperkt aantal landen beschikbaar. Als de Paypal optie niet beschikbaar is, kun je kiezen uit een aantal andere betaalmethoden, waaronder iDEAL. Voor meer informatie, ga naar de betaalinformatie pagina en klik op de betaalmethode die je wilt gebruiken.

Producten

  • Is dit product toegestaan in mijn land?
    Zoals vermeld staat in onze bestelvoorwaarden: de producten die u bestelt moeten legaal zijn in het land waar u ze naar toe laat sturen. Al onze producten zijn legaal in Nederland, maar wij kunnen niet de wettelijke status van al onze producten in overige landen bijhouden. Het is uw eigen verantwoordelijkheid de wettelijke positie van een product in uw land te checken.
  • Er is iets mis met het product, kan ik het terugsturen?
    Ja, wij hanteren een "niet goed, geld terug" beleid. U kunt alle producten die u niet bevallen binnen 14 dagen aan ons terug sturen (indien mogelijk in de originele verpakking)

    U ontvangt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Neem a.u.b. contact met ons op voordat u iets terugstuurt. Voor meer informatie, zie ons retourbeleid.

Taal

  • In welke talen kan ik jullie e-mailen?
    We beantwoorden e-mails in het Engels, Frans, Duits en Nederlands.

Website

  • Hebben jullie ook een winkel in Amsterdam?
    Jazeker, we hebben een winkel in het centrum van Amsterdam. De winkel is gelegen in de Kerkstraat, op zo'n 5 minuten loopafstand van het Leidseplein.

    Een routebeschrijving, openingstijden en verdere informatie vind je hier.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten
    Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuwe krijgen via onze website. Wanneer u probeert in te loggen komt u vanzelf de optie "wachtwoord vergeten" tegen. Klik daarop en er zal een nieuwe wachtwoord naar u toegestuurd worden.
  • De website werkt niet?
    Onze website werkt niet helemaal goed als uw browser geen cookies accepteert.

    Zorg dat cookies worden geaccepteerd in Internet Options van de browser. Dit maakt het mogelijk om producten in uw winkelwagen te leggen.

    In Internet Explorer klikt u op Instellingen -> Opties. Selecteer het privacy opties tabblad. De privacy instellingen moeten staan op middel-hoog of minder om de Azarius website goed te laten functioneren.

    Het probleem kan ook nog liggen bij uw firewall, bijvoorbeeld ZoneAlarm. Stel uw privacy instellingen juist af en probeer de website opnieuw te laden.
  • Waarom krijg ik geen reactie op mijn email?
    Het kan voorkomen dat u geen email van ons krijgt omdat ons email adres niet bekend is. Controleer altijd uw spambox om te kijken of onze mail hier niet per ongeluk terecht is gekomen.

    We proberen altijd om onze emails binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden. Houd er wel rekening mee dat Azarius in het weekend gesloten is. Emails die in het weekend verstuurd zijn, worden op maandag beantwoord.

Bankgegevens

  • Wat zijn de gegevens van jullie Nederlandse bankrekeningen?
    Dit zijn de gegevens van onze Nederlandse ABN Amro rekening:

    Rekeningnummer: 408875089
    Rekeninghouder: ARI Logistics BV, Amsterdam
    IBAN: NL09 ABNA 0408 8750 89
    SWIFT/BIC: ABNANL2A

Mijn account

  • Kan ik mijn email adres veranderen?
    Ja. Nadat je bent ingelogd ga je naar [Mijn Account] en klik je op [Bewerk mijn profiel]. Hier kun je een nieuw email adres invullen. Een bevestiging wordt naar dit nieuwe adres verstuurd om het te verifiŽren. Klik op de link in de bevestigingsmail om het nieuwe email adres te activeren.

    Als je onze nieuwsbrief niet meer wil ontvangen, klik dan op unsubscribe onderaan de nieuwsbrief die je van ons krijgt.
  • Ik kan niet inloggen
    Onze website werkt niet helemaal goed als uw browser geen cookies accepteert.

    Zorg dat cookies worden geaccepteerd in Internet Options van de browser. Dit maakt het mogelijk om producten in je winkelwagentje te leggen.
    In Internet Explorer klikt u op Instellingen -> Opties en selecteer het privacy opties tabblad. De privacy instellingen moeten staan op middel-hoog of minder om de Azarius website goed te laten functioneren.

    Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuwe krijgen via onze website. Wanneer u probeert in te loggen komt u vanzelf de optie "wachtwoord vergeten" tegen. Klik daarop en er zal een nieuwe wachtwoord naar u toegestuurd worden.

    Als de problemen zich blijven voordoen helpt het soms om alle cookies te verwijderen en de browser opnieuw op te starten.
Laatst bijgewerkt 2014-10-24 | © 1999-2014 Azarius International

Azarius kantoor
Postbus 3458
1001 AG Amsterdam

Azarius winkel
Kerkstraat 119
1017 GE Amsterdam
S.v.p. alle post naar het kantoor sturen

Op basis van je IP-adres hebben we jouw land vastgesteld.

Dit wordt gebruikt om te zien welke producten je kunt bestellen.
Heeft het systeem een fout gemaakt? Verander hieronder het land.

Voor vragen over het verzendbeleid kun je onze FAQ pagina bekijken
of ons contacteren.